Upravit stránku

Příspěvky diskuse


  • Dobrý den, po instalaci sprchového boxu značky Marine, kód výrobku je 4000876 (včetně originálního vaničkového sifonu 90 mm, který byl součástí balení) se vrací zápach z odpadu. Sprchový box byl zakoupený 24.9.24 v Bauhausu. U předchozího sprchového koutu jsem žádný takový problém nikdy neměla. Navíc mám udělaný odtah zápachu odpadů ven z domu skrz střechu. Vrchní víko sifonu je nasazeno a dotaženo s aretací správně, ale vzhledem k tomu, že je tam prostor pro odtok, tak sifon samozřejmě není hermeticky uzavřen. V těle sifonu uvnitř ve stěně je odtokový otvor 40 mm, který ale není naplněn vodou, voda z něj vždy odteče a zůstane jen na dně v dolní úrovni odtoku. Sítko na nečistoty je samozřejmě také uvnitř sifonu. Po použití sprchy sice zápach na čas zmizí, ale poté se zase objeví. Kde je tedy problém? Může se jednat o vadný sifon a nebo je chyba někde jinde.? Velice děkuji za pomoc a odpověď.

    • Dobrý den, Vámi popisovaný problém u sifonů bývá nejčastěji zapříčiněn nízkou frekvencí používání, která má za následek vysychání sifonu. To pak umožní prostup nežádoucího zápachu z trubky odpadu. Toto ještě bývá zrychlené v případě blízkosti podlahového vytápění. Pokud chcete situaci řešit formou reklamace, je třeba se z Vaší strany teď obrátit na prodejce a podat/uplatnit reklamaci, abychom následně mohli nechat situaci posoudit technikem. Tak to je stanovené obchodním zákoníkem, protože vztah zákazník – prodejce je pro reklamaci určující. Díky za pochopení a mějte se pěkně. S přátelským pozdravem Tým Roth Czech

  • Dobrý den,mám úplně nový sprchový kout od výrobce roth,vše je OK ale při otevírání a zavíráni dveří to hrozně moc vrže,zkoušel sem namazat ale vrže to pořád dost,prosím o radu co s tím.díky Buďa

    • Dobrý den, zkuste se, prosím, obrátit nejlépe na naše servisní oddělení servis@roth-czech.cz Pravděpodobně bude příčinou nesprávné seřízení koutu, ale lepší bude případně konzultovat tuto záležitost s některým z našich techniků. Zkuste také upřesnit, o jaký produkt se jedná (název, ID, případně pošlete fotku). S přátelským pozdravem Tým Roth Czech

  • Dobrý den, bydlím v Praze. Chtěl jsem se zeptat ,kde je možné Vipanel vidět, případně konzultovat použití a montáž. Děkuji Máčalka

  • Dobrý den, Máme dveře i boční stěnu od vaší firmy. Bohužel dochází k výraznému protýkání vody při sprchování jak v oblasti pantu dveří, tak i v místě, kde se dovírají. Zjistili jsme, že jsou mírně diagonálně, tedy těsnící guma nepřesahuje přes okraj vaničky po celé délce. Ale to nevysvětluje protýkání vody u pantů. Guma je navíc ohnutá a nedaří se ji srovnat. V užívání jsou sprchové kouty krátce a ne soustavně, jedná se o chalupu. Lze dveře nějak vyladit případně vyměnit těsnící gumu? Děkuji moc Lucie Sklenáriková

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti