Upravit stránku

Příspěvky diskuse


  • Dobrý den, mám dotaz. Dá se u Vás zakoupit jedno křídlo posuvných dveří Roth Orlando neo,briliant/Matt glass, N0655. Děkuji s pozdravem Moravcová

  • Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda by šli sehnat náhradní díly (pojezdy, krytky atd.) na starší typ sprchového koutu M8586 (800x800 mm) nebo díly, které by seděly na tento typ sprchového koutu. Bohužel jsme ztratili balíček s drobnými díly. Ostatní velké díly- dveře atd. máme. Mockrát děkuji za odpověď a pomoc. Dorničáková

  • Koupila jsem si čistič na sprchový kout Rothetc Cleaner od Vás, ale nemám orginál houbičku, jak čistič použít a za jakou dobu, abych nesmyla původní ochranný filtr.Sprchový kout mám od února 2024 a na vnitřní straně jsou již vidět stopy po kapkách vody. Jak tyto stopy vyčistit, abych nepoškodila sklo. Děkuji Filimošinová

  • Dobrý den, po instalaci sprchového boxu značky Marine, kód výrobku je 4000876 (včetně originálního vaničkového sifonu 90 mm, který byl součástí balení) se vrací zápach z odpadu. Sprchový box byl zakoupený 24.9.24 v Bauhausu. U předchozího sprchového koutu jsem žádný takový problém nikdy neměla. Navíc mám udělaný odtah zápachu odpadů ven z domu skrz střechu. Vrchní víko sifonu je nasazeno a dotaženo s aretací správně, ale vzhledem k tomu, že je tam prostor pro odtok, tak sifon samozřejmě není hermeticky uzavřen. V těle sifonu uvnitř ve stěně je odtokový otvor 40 mm, který ale není naplněn vodou, voda z něj vždy odteče a zůstane jen na dně v dolní úrovni odtoku. Sítko na nečistoty je samozřejmě také uvnitř sifonu. Po použití sprchy sice zápach na čas zmizí, ale poté se zase objeví. Kde je tedy problém? Může se jednat o vadný sifon a nebo je chyba někde jinde.? Velice děkuji za pomoc a odpověď.

    • Dobrý den, Vámi popisovaný problém u sifonů bývá nejčastěji zapříčiněn nízkou frekvencí používání, která má za následek vysychání sifonu. To pak umožní prostup nežádoucího zápachu z trubky odpadu. Toto ještě bývá zrychlené v případě blízkosti podlahového vytápění. Pokud chcete situaci řešit formou reklamace, je třeba se z Vaší strany teď obrátit na prodejce a podat/uplatnit reklamaci, abychom následně mohli nechat situaci posoudit technikem. Tak to je stanovené obchodním zákoníkem, protože vztah zákazník – prodejce je pro reklamaci určující. Díky za pochopení a mějte se pěkně. S přátelským pozdravem Tým Roth Czech

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti